Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024

Ε Επικαιρότητα

Νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Με βασικό μήνυμα “«Do Something GREAT» παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας το όραμα και το πλάνο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τον τουρισμό, παρουσία του υφυπουργού Μακεδονίας και Θράκης, Σταύρου Καλαφάτη, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα και του αντιπεριφερειάρχη τουρισμού, Αλέξανδρου Θάνου.

 

Βασικοί στόχοι της Περιφέρειας, όπως τόνισε και ο κ. Τζιτζικώστας, είναι η Κεντρική Μακεδονία να αποτελεί τουριστικό προορισμό 365 μέρες τον χρόνο. “Να σηκώσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στον τουρισμό. Θέλουμε ακόμα πιο ισχυρή κεντρική Μακεδονία στον τουρισμό. Να δημιουργήσουμε τουρισμό 365 ημερών τον χρόνο. Χτίζουμε κάτι μεγάλο. Μαζί με τους ανθρώπους που εργάζονται στον τουρισμό και χτυπήθηκαν από την κρίση της πανδημίας” ανέφερε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.

Ακόμα, ο κ. Τζιτζικώστας τοποθετήθηκε για την ιδιαίτερη τουριστική δημοφιλία της περιφέρειας συγκριτικά με όλη την Ελλάδα. “Έχουμε σταθερή πρωτιά στη χώρα από επίσκεψη τουριστών. Επιπλέον δημιουργήθηκαν 3.000 θέσεις εργασίας στον τουρισμό ενώ ακόμα καταφέραμε την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Όλα αυτά έγιναν μέσα στην κρίση της πανδημίας” σημείωσε μεταξύ άλλων.

“Η Περιφέρεια δεν σήκωσε τα χέρια. Δούλεψε πιο μεθοδικά. Έχουμε επενδύσεις 48 εκατομμυρίων ευρώ στον τουρισμό της κεντρικής Μακεδονίας. Είμαστε αισιόδοξοι“, πρόσθεσε ο ίδιος.

 

Στ. Καλαφάτης: Είχαμε θετικό πρόσημο παρά την πανδημία

Τον λόγο πήρε και ο κ. Καλαφάτης ο οποίος έδωσε έμφαση στον τουρισμό εν καιρώ πανδημίας. “Είχαμε θετικό πρόσημο παρά την πανδημία. Ανοίξαμε τον τουρισμό, με άξονα πάντα τη δημόσια υγεία” ανέφερε αρχικά.

Πρόσθεσε επίσης πως “η Κεντρική Μακεδονία έχει την δυνατότητα να είναι τουριστική περιοχή όλο τον χρόνο. Θα είμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια της περιφέρειας“.

Στην καμπάνια έδωσε το παρών και η Μαρία Αντωνίου, η επικεφαλής του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη. “Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δίνει έμφαση στον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία. Χαιρετίζω την προσπάθεια και το όραμα της περιφέρειας για τον τουρισμό. Χρειαζόμαστε τουρισμό στη Βόρεια Ελλάδα 12 μήνες τον χρόνο. Να φτάσουμε σε ακόμα καλύτερα επίπεδα” υπογράμμισε.

Από την πλευρά του, ο κ. Θάνος σημείωσε πως “δημιουργήσαμε συμμαχίες με την αγορά του τουρισμού. Επενδύσαμε και στις υποδομές. Ανοίγουμε έναν νέο κύκλο. Έχουμε μία στρατηγική στο αεροδρόμιο Μακεδονία με την fraport. Κυριότερος στόχος να φέρουμε υπερατλαντική πτήση από τις ΗΠΑ. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό“.

Τέλος, για το κινηματογραφικό… “άνοιγμα” της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σχολίασε ότι “θέλουμε να κάνουμε κινηματογραφικό προορισμό την κεντρική Μακεδονία. Η εξωστρέφεια είναι το παν. Θα συνεχίσουμε στον ίδιο βηματισμό“.

πηγή: thestival.gr


booked.net

 

Χαλκιδική, Πολύγυρος, Νέα Μουδανιά

Email: info@halkidikinews.gr


To halkidikinews.gr είναι το πρώτο ειδησεογραφικό site στο νομό Χαλκιδικής και καθημερινά, από τον Μάιο του 2006, σας μεταφέρει αξιόπιστα και εμπεριστατωμένα τις ειδήσεις στη Χαλκιδική.

 

Κοινωνικά Δίκτυα