Η από κοινού χρηματοδότηση των δήμων της Χαλκιδικής και του τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, για δράσεις που αφορούν στην προβολή της Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Marketing Greece αποφασίστηκε σε τηλεδιάσκεψη μεταξύ των μελών του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και δημάρχων / εκπροσώπων των πέντε δήμων της Χαλκιδικής, ύστερα από την από κοινού πρόσκληση της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και του Τ.Ο.Χ.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν ο σντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, Ιωάννης Γιώργος, ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, η δήμαρχος Κασσάνδρας, Αναστασία Χαλκιά, ο δήμαρχος Νέας Προποντίδας, Μανώλης Καρράς, ο αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Χρήστος Βορδός, ο δήμαρχος Σιθωνίας, Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δ. Κασσάνδρας, Αστέριος Κατσάνης, η αντιδήμαρχος Τουρισμού Δ. Σιθωνίας, Μαρία Πάργα - Λαθούρη, ο πρόεδρος του Τ.Ο.Χ. - Π.Ο.Ξ. - Ε.Ξ.Χ., Γρηγόρης Τάσιος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής, Δημήτρης Χαδαλής, ο πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής, Αντώνης Δεληδημητρίου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, Ιωάννης Κουφίδης, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου στον Τ.Ο.Χ. Χρήστος Καπούλας, η πρόεδρος Τουριστικής Προβολής του Δ. Σιθωνίας, Αντωνία Δαλαβίτσου, ο πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού - Αθλητισμού του Δ. Ν. Προποντίδας, Παναγιώτης Σαρόγλου, ο διευθυντής του Τ.Ο.Χ., Γιώργος Μπρουτζάς και η διευθύντρια Marketing του Τ.Ο.Χ., Τάνια Ακριτίδου.
Στην τηλεδιάσκεψη παρενέβη και η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα όπου αναφέρθηκε στις δράσεις και την στρατηγική της Marketing Greece για την προώθηση της Ελλάδας στην τρέχουσα τουριστική σεζόν.
Μετά από συζήτηση και ενημέρωση των συμμετεχόντων από τον Πρόεδρο του Τ.Ο.Χ. Γρηγόρη Τάσιο για τα νέα δεδομένα στον τουρισμό, συμφωνήθηκε η από κοινού χρηματοδότηση των Δήμων της Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δράσεων για την προβολή της Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Σε νέες τηλεδιασκέψεις θα συζητήσουν τα στελέχη του Τ.Ο.Χ. με τους αντιδημάρχους τουρισμού και υπευθύνους των Δήμων, τις ανάγκες, τις ιδέες και τα ιδιαίτερα χαρακτηρίστηκα του κάθε Δήμου ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή αυτού, επικεντρώνοντας στις "εμπειρίες" που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε ένα προορισμό και όχι απλά στις ομορφιές του τόπου ή το φυσικό τοπίο. Η παραγωγή του νέου υλικού θα ξεκινήσει μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες ενώ η καμπάνια προβλέπετε να ξεκινήσει όταν οριστικοποιηθούν οι ευρωπαϊκές και διμερείς αποφάσεις για το άνοιγμα των συνόρων και τα δεδομένα των αεροπορικών εταιριών σχετικά με τις πτήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεργάζεται με τη Marketing Greece από το 2015 συμπληρώνοντας φέτος 6 χρόνια επιτυχημένης και εποικοδομητικής συνεργασίας. Η συνεργασία αφορά τη διαδικτυακή προβολή της Χαλκιδικής μέσω της platform www.discovergreece.com και των κοινωνικών της δικτύων με τη δημιουργία καινούριου -κάθε χρόνο- περιεχομένου (θεματικά άρθρα, αφιερώματα, οπτικο-ακουστικό υλικό) και πραγματοποιώντας στοχευμένες καμπάνιες σε αγορές-στόχους (11 στο σύνολο: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία, Βαλκάνια, Βέλγιο, Ολλανδία, Ρωσία, Αυστρία, Πολωνία) όπου προβάλετε η Χαλκιδική και τα μοναδικά της πλεονεκτήματα. Κάθε χρόνο η καμπάνια είναι διαφορετικού concept και περιεχομένου ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στο marketing προορισμών.