Με ένα καλαίσθητο περίπτερο και δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη "χειμερινή" Χαλκιδική, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσίασε στην 35η Philoxenia τις κρυφές ομορφιές του ορεινού όγκου του Χολομώντα, τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία της Χαλκιδικής, τις δραστηριότητες και την γαστρονομία της, καθώς η Χαλκιδική μπορεί να παρουσιάσει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και να δεχθεί τουρίστες όλο το χρόνο.
Την πρώτη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη συνάντηση με τους τουριστικούς συντάκτες και εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης με κουβεντούλα για την τουριστική χρονιά που έφυγε και τις προβλέψεις για την νέα σεζόν. Ακολούθησε κέρασμα για να γνωρίσουν οι καλεσμένοι τα Χαλκιδικιώτικα προϊόντα και τους τοπικούς οίνους από το Κτήμα Λειβαδιώτη, το Κτήμα Κωνσταντάρα, τον Μυλοπόταμο Αγίου Όρους και το Κτήμα Πόρτο Καρράς.
Πολύ καλές κριτικές από όλους τους επισκέπτες απέσπασε το ολοκαίνουργιο έντυπο προβολής του Αρχαιολογικού Μουσείου Πολυγύρου για τη Συλλογή Λαμπρόπουλου στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, το οποίο διέθεσε στον ΤΟΧ η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής & Αγίου Όρους.
Η συμμετοχή στο περίπτερο του ΤΟΧ από τους επαγγελματίες του τουρισμού, τους ανθρώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των φορέων της Χαλκιδικής δεν είχε προηγούμενο. Μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος, ο Δήμαρχος Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, η εκπρόσωπος του Δήμου Κασσάνδρας Μαρία Παπαδημητρίου, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής Δημήτρης Χαδαλής και ο Πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής Αντώνης Δελεδημητρίου. Όλοι μαζί για την προβολή του προορισμού μας.
Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, της ΠΟΞ και της ΕΞΧ Γρηγόρης Τάσιος και ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς υποδέχθηκαν στο περίπτερο τον Υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, Βουλευτές της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και εκπροσώπους τουριστικών γραφείων.
Με την Destination Manager της Jet.com Roxanne Dubare και τον Δ/ντή της Hellenic Island Services Αναγνώστη Θεοχαρόπουλο έγιναν συζητήσεις για την νέα σεζόν και τα σχέδια της εταιρίας το επόμενο διάστημα για τη Χαλκιδική μας.
Στο πλαίσιο των Β2Β συναντήσεων της έκθεσης και κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ημερών, η Διευθύντρια Marketing του ΤΟΧ Τάνια Ακριτίδου συναντήθηκε με 35 τουριστικούς πράκτορες από 12 διαφορετικές χώρες όπου παρουσίασε και πρόβαλε την Χαλκιδική και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού. Το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία είναι αυτά κυρίως που κέντρισαν το ενδιαφέρον των πρακτόρων.