Στην 61η έκθεση της TTG Travel Experience, που διοργανώθηκε από τον Ιταλικό Εκθεσιακό Όμιλο (IEG) στο Εκθεσιακό Κέντρο του Ρίμινι της Ιταλίας συμμετείχε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής.
Στην έκθεση αυτή στο Ρίμινι συμμετείχαν 2.700 εμπορικά σήματα εκθετών, 1.000 αγοραστές από όλο τον κόσμο, 55 νεοφυείς επιχειρήσεις και 683 δημοσιογράφοι από την Ιταλία και το εξωτερικό. Υπήρξε επίσης αριθμός ρεκόρ επιχειρηματικών συναντήσεων, οι οποίες ανήλθαν σε 18.000 κατά τη διάρκεια τριών ημερών.
Το κεντρικό θέμα της έκθεσης ήταν “The year of Veritas” (Η χρονιά της αλήθειας), το οποίο αναλύθηκε από 250 ομιλητές στις 200 εκδηλώσεις που περιλάμβαναν εκτός από ομιλίες, σεμινάρια και συνέδρια στις 9 αρένες του εκθεσιακού κέντρου. Σε δικό της περίπτερο προβολής συμμετείχε η Χαλκιδική σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
Η Χαλκιδική έχει διεισδύσει για τα καλά στην ιταλική αγορά και τα τελευταία χρόνια είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος από πλευράς Tour Operator, τουριστικών γραφείων, αεροπορικών εταιρειών και δημοσιογράφων.
Πιο συγκεκριμένα στο Ρίμινι :
Επικυρώθηκε η συμφωνία - συνεργασία του ΤΟΧ με την Περιφέρεια Τοσκάνης & Toscana Promozione Turistica αυτή τη φορά με ανταλλαγή εκπαιδευτικών σεμιναρίων στον τουριστικό τομέα.
Η έκδοση του ανανεωμένου οδηγού Touring Club για την Ελλάδα (Μάιος 2024), με ειδική αναφορά και εκτεταμένο ρεπορτάζ για τη Χαλκιδική είναι ένας ακόμη στόχος που επιτεύχθηκε από τον ΤΟΧ στην ιταλική αγορά.
Μάλιστα ο Οδηγός δίνει 4 αστέρια στη Χαλκιδική σαν ποιοτικό προορισμό κι αυτό ανοίγει τις "πόρτες" μιας νέας συνεργασίας με παρουσιάσεις της Χαλκιδικής στα γραφεία Touring Club σε όλη την Ιταλία.
Στο Ρίμινι ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς μαζί με την υπεύθυνη Μάρκετινγκ & PR του ΤΟΧ στην Ιταλία Ελένη Σαρικώστα, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με τον υπεύθυνο της έκδοσης δημοσιογράφο Patrick Colgan και την δημοσιογράφο Letizia Gamberini.
Στο περιθώριο της έκθεσης επικυρώθηκε η συνεργασία του ΤΟΧ με την Rai για μία παραγωγή του Ιταλικού καναλιού για την προβολή της Χαλκιδικής.
Η στρατηγική μάρκετινγκ του ΤΟΧ για τη Χαλκιδική συνεχίζεται σε Ιταλία και Ελβετία για το 2024-2025 με την συμμετοχή του ΤΟΧ στην BIT MILANO BORSA DEL TURISMO INTERNAZIONALE τον Φεβρουάριο του 2025, με workshops σε ιταλικές και ελβετικές πόλεις και εξιδεικευμένα Fam & PressTrips.