Το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα, οι προκλήσεις και οι προοπτικές που ανοίγονται για τους επαγγελματίες του κλάδου, καθώς και τρόποι για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος μας ήταν τα θέματα που απασχόλησαν τους ομιλητές της ημερίδας Destination Marketing – Making tourism stronger, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στο Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονίκη.
Eπαγγελματίες του Τουρισμού, εξειδικευμένα στελέχη Μάρκετινγκ και εκπρόσωποι φορέων του χώρου συναντήθηκαν για να καταθέσουν τις απόψεις τους, να ανταλλάξουν προβληματισμούς και να συζητήσουν για το μέλλον του Τουρισμού στη χώρα μας, όπως αυτό διαμορφώνεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία και την κοινωνία.
Ο πρόεδρος της ΠΟΞ και πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος επισήμανε στον χαιρετισμό μου:
«Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία, με μεγάλη συνεισφορά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) και τη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης, και ταυτόχρονα όμως είναι και ένας ζωντανός οργανισμός που επηρεάζεται και εξελίσσεται συνεχώς, ενώ καλείται να ανταπεξέλθει σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σε αυτό το μεταβαλλόμενο και σύνθετο περιβάλλον, πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι DMO (Τουριστικοί Οργανισμοί Προβολής και Διαχείρισης) και αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι, έχοντας την τιμή να είμαι Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, εδώ και μία δεκαετία. Η Χαλκιδική έχει καταφέρει να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, χάρη στη τεχνοκρατική δουλειά που έχουμε κάνει όλοι μαζί (ιδιώτες και φορείς) στον Οργανισμό, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και νέα τεχνολογικά μέσα. Η εμπειρία μου στον ΤΟΧ μου έχει αποδείξει ότι μόνο μέσα από συνέργειες, εξωστρέφεια και πολλή δουλειά μπορούμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα».