Στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2021 του Λονδίνου που πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία, έδωσε το παρών ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής. Η παγκόσμια έκθεση που πέρυσι είχε αναβληθεί λόγω της πανδημίας, φέτος επανέρχεται σε υβριδική μορφή (1-3/11 με φυσική παρουσία και 8-9/11 διαδικτυακά) και σηματοδοτεί την ομαλή επιστροφή της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας στην κανονικότητα, ξεπερνώντας σταδιακά την κρίση της εποχής του Covid-19.
Ο ΤΟΧ συμμετείχε ως συν εκθέτης στο εθνικό περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) μαζί με συμμετοχές από επαγγελματίες της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας. Το κλίμα -κατά τη διάρκεια των 3 ημέρων που διήρκησε η έκθεση ήταν πολύ θετικό για την Ελλάδα παράλληλα με τη διάθεση για δια ζώσης επαφές των μεγάλων ΤΟ, των αεροπορικών εταιρειών και των συνεργατών στην Αγγλική αγορά. Το 2021 έκλεισε καλύτερα από το αναμενόμενο για την Ελλάδα και για το 2022 αναμένεται να «εισπράξουμε» την πολύ καλή υγειονομική διαχείριση της καλοκαιρινής περιόδου με περισσότερες διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις για τη χώρα αλλά και για το αεροδρόμιο Μακεδονία.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο πρόεδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος συναντήθηκε με τον Υπουργό Τουρισμού, κ. Βασίλη Κικίλια, εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών Jet2.com, EasyJet και British Airlines και τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κ. Zurab Pololikashvili, ο οποίος και προσκλήθηκε να επισκεφτεί τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη το Μάϊο του 2022. Μετά τις συναντήσεις, ο κ. Τάσιος δήλωσε ότι: «Η επανατοποθέτηση της Χαλκιδικής στην Αγγλική αγορά θέτει ως προτεραιότητα τα άκρα της τουριστικής σεζόν (χαμηλή περίοδο) και σε συνδυασμό με τις νέες πτήσεις και τις περισσότερες θέσεις στο αεροδρόμιο Μακεδονία, να προσελκύσουμε Βρετανούς σε περισσότερα καταλύματα που θα στηρίξουν την οικονομία της Χαλκιδικής σε σεζόν 180 ημερών».
Στην προκαθορισμένη συνάντηση των στελεχών του ΤΟΧ με εκπροσώπους της Jet2Holidays επιβεβαιώθηκε το αισιόδοξο κλίμα για το 2022 από το ποσοστό των προ-κρατήσεων να κυμαίνεται στο 18%, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο του 2019. Επίσης, η κα. Sandy Winn, εκπρόσωπος της LoveHolidays, το 4ο μεγαλύτερο σε μέγεθος ταξιδιωτικό πρακτορείο, δήλωσε ότι η Χαλκιδική είναι -σύμφωνα με τις πωλήσεις της εταιρείας- ο πιο ανερχόμενος προορισμός στην Ελληνική αγορά από το 2018 με ετήσια αύξηση στο 10%.