Πρόγραμμα τουριστικής προβολής προϋπολογισμού 85.000€ ενέκρινε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής για το 2022, συνεχίζοντας στο επαγγελματικό μοντέλο προώθησης της τουριστικής ανάπτυξης που εξελίσσεται τα δύο τελευταία χρόνια.
Με σταθερό όχημα τη σύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό, ο Δήμος Αριστοτέλη δίνει έμφαση στις ιστορικές του ταυτότητες, προωθώντας ως βασικούς άξονες του σχεδίου:
1. οινικούς και γαστρονομικούς μύθους γύρω από τη φυσική κληρονομιά του Άθωνα,
2. ενίσχυση των αριστοτελικών brands,
3. εκπόνηση ειδικών τουριστικών προγραμμάτων για την ισότιμη ένταξη του ορεινού όγκου στα διεθνή τουριστικά δρώμενα,
4. προσέγγιση νέων τουριστικών αγορών, όπως η Εσθονία, η Πορτογαλία, η Σκανδιναβία, η Μάλτα, οι Ινδίες, η Σκωτία, η Ιρλανδία και το Ισραήλ,
5. ανοίγματα σε χώρες των δυτικών Βαλκανίων για την ποιοτική ενίσχυση του οδικού τουρισμού,
Στο συνολικό σχεδιασμό για το 2022 περιλαμβάνονται έργα τουριστικής υποδομής όπως:
- η ολοκλήρωση των μελετών για τη δημιουργία σημείου ιστορικής αναφοράς για τον Αλέξη Ζορμπά,
- η ανάθεση της μελέτης για τη δημιουργία περιβαλλοντικού πάρκου στη Διώρυγα του Ξέρξη,
- η ανάθεση μελετών για την κατασκευή πεζογέφυρας στον αρχαιολογικό χώρο των Σιδηροκαυσίων,
- η ολική συντήρηση του τοπικού περιπατητικού δικτύου,
- η δημιουργία καταδυτικού πάρκου στο Στρατώνι,
- η πιστοποίηση του Αριστοτελικού Περιπάτου,
Στις πλέον καινοτόμες πρωτοβουλίες εντάσσονται:
- η δημιουργία ομοιόμορφης σήμανσης στην Ουρανούπολη, κατά το πρότυπο των χρωμάτων, των σχημάτων και της τουριστικής λογοτύπησης της Χαλκιδικής, που εξασφαλίζει αναγνωρισιμότητα και επιπρόσθετη προβολή,
- η σήμανση της τοπικής οινικής περιήγησης στην Αρναία, Μεγάλη Παναγία, Ιερισσό και Ουρανούπολη, κατά το ίδιο πρότυπο,
- η υγιής ανάπτυξη του αγροτουρισμού, η οποία ακολουθεί τα επιστημονικά δεδομένα ειδικής εκπαίδευσης, που προετοιμάζει το Α.Π.Θ. για λογαριασμό του Δήμου Αριστοτέλη.
Έμφαση δίνεται στη δημιουργία νέων ηλεκτρονικών εντύπων και QR CODES, που θα τοποθετηθούν στους χώρους υποδοχής τουριστικών επιχειρήσεων και θα παρέχουν άμεση πληροφορία στον επισκέπτη.
Τοπικά προϊόντα αναμένεται να ενταχθούν σε τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους εστίασης μέσω των συνεργασιών της ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ. Κάποια από αυτά θα αναγνωρισθούν ως προϊόντα με γεωγραφική ένδειξη.
Το τουριστικό πρόγραμμα του 2022, περιλαμβάνει επίσης: Θεματικές δικτυώσεις με δημοφιλείς προορισμούς, εκθεσιακές συμμετοχές, ταξίδια εξοικείωσης και δημοσιογραφικές αποστολές, μετακλήσεις αυτοδιοικητικών και επαγγελματικών σχημάτων, B2Β επαγγελματικές συναντήσεις, διοργάνωση δρώμενων και εκδηλώσεων, παρουσιάσεις ειδικών προγραμμάτων, διαδικτυακές καμπάνιες, πραγματοποίηση forum, διαφημιστικά προγράμματα προσκυνηματικού και σχολικού τουρισμού, συνέδρια, ποδηλατικοί αγώνες και θεματικές γιορτές, στοχεύοντας σε τριάντα (30) τουριστικές αγορές – στόχους στην Ευρώπη, τη Μεσόγειο, τη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος δήλωσε σχετικά: «Προσηλωμένοι στην παραγωγή ενός ουσιαστικού τουριστικού έργου που εμπλέκει, ενεργοποιεί και αξιοποιεί στο έπακρο την τοπική ιδιωτική πρωτοβουλία, υλοποιούμε πλήρως τις δεσμεύσεις μας, δημιουργώντας μια πολυδιάστατη και πολυσυμμετοχική δραστηριότητα η οποία εστιάζει στην ανάδειξη του φυσικού και ιστορικού περιβάλλοντος, ως πυλώνων που στηρίζουν τον τουρισμό της επόμενης μέρας».