Ψυχολογική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου για τους πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη, παρέχει κατά τη διάρκεια της καραντίνας το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας και αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19.
Η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας προσφέρει ένα παράθυρο διαλόγου, συμβουλών και ελπίδας και δίνει τη δυνατότητα σε άτομα, που αντιμετωπίζουν κάποιο θέμα ψυχικής υγείας, για παράδειγμα παθολογικό άγχος, παθολογικό φόβο, πανικό, να μιλήσουν, να στηριχθούν και να έρθουν πιο κοντά στη λύση του προβλήματος.
Οι πολίτες, αν νοιώσουν την ανάγκη μπορούν να καλέσουν την ψυχολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής, Βασιλική Χριστοδούλου, στις παρακάτω ημέρες και ώρες: