Συνεχίζοντας το ταξίδι της προβολής και προώθησης, η Χαλκιδική συμμετείχε με 2πλο stand στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού, ΙΤΒ 2019 που πραγματοποιήθηκε 6-10 Μαρτίου 2019 στο Βερολίνο.
Εντυπωσιακή ήταν οι συμμετοχή των επιχειρηματιών και φορέων του τουρισμού της Χαλκιδικής, οι οποίοι πραγματοποίησαν μαζί με τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πάνω από 150 προκαθορισμένες συναντήσεις με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και Τour Operators. Σε επίπεδο προβολής, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο νέο δίκτυο μονοπατιών της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, το οποίο παρουσίασαν τα στελέχη του Οργανισμού σε Γερμανούς και Ολλανδούς Tour Operators καθώς και σε δημοσιογράφους, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις των μεγαλύτερων ΤΟ της Ολλανδίας με τα στελέχη του ΤΟΧ, οι εκπρόσωποι των Tour Operators από την Ολλανδία εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την πορεία των κρατήσεων, οι οποίες κυμαίνονται ανοδικά. Τα ίδια μηνύματα μας μετέφερε και η Jet2.com -ο 2ος μεγαλύτερος ΤΟ της Αγγλίας- οι οποίοι ανέφεραν ότι παρόλο που οι προ-κρατήσεις ξεκίνησαν υποτονικά, μετά τις γιορτές άλλαξε το κλίμα και πλέον κυμαίνονται στα περσινά επίπεδα. Όσον αφορά τη Γερμανική αγορά, όπως μας ενημέρωσαν οι Tour Operators αλλά και ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ, στη Γερμανία, Mr Karsten Voos, οι κρατήσεις κινούνται ακόμα σε αρνητικά επίπεδα σε σχέση με τις περσινές αλλά έχει αρχίσει να ανακάμπτει και όπως όλα δείχνουν είναι εφικτό να επαναληφθεί η περσινή καλή χρόνια (2017: 300.000 -> 2018: 350.000). Αλλά και οι πληροφορίες από το Ισραήλ αναφέρουν αύξηση των επισκεπτών για 2η συνεχόμενη χρονιά στη Χαλκιδική. Σημαντικές ήταν και 2 συναντήσεις με ΤΟ της Ουκρανίας και της Αιγύπτου, οι οποίοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα τους τη Χαλκιδική.
Στην καθιερωμένη ενημέρωση για την Γερμανική αγορά, ο κ Voss ενημέρωσε τα μέλη του Οργανισμού ότι θα είναι μία σταθερή χρονιά χωρίς ιδιαίτερες αυξήσεις κυρίως λόγω ανταγωνισμού (επανήλθε πλήρως η Τουρκία και άρχισαν να επανέρχονται και οι αγορές της Αιγύπτου και της Τυνησίας). Χαμένοι της χρονιάς φαίνεται να είναι η Ισπανία λόγω κυρίως των υψηλών τιμών τους και της μη βελτίωσης των υφισταμένων υποδομών όσον αφορά τα καταλύματα και η Βουλγαρία, που ναι μεν είναι ένας οικονομικός προορισμός και ανταγωνιστικός της Ελλάδος αλλά υστερεί αρκετά σε θέματα εξυπηρέτησης και κατάλληλων υποδομών.
Το σημαντικό είναι ότι η Χαλκιδική πλέον αποτελεί αναγνωρίσιμο προορισμό για τους Γερμανούς, οι οποίοι δηλώνουν ικανοποιημένοι τόσο από το επίπεδο των καταλυμάτων όσο και από τις προσφερόμενες υπηρεσίες ενώ σε συνδυασμό με τις εξωτικές παραλίες, τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα που προσφέρει, έχει αναδειχτεί στους top προορισμούς για την Ελλάδα.
Στο πλαίσιο της έκθεσης οριστικοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στη Γερμανία, ένα πολύ σημαντικό press trip για το κρατικό γερμανικό κανάλι ZDF και την ταξιδιωτική εκπομπή “Volle Kanne”, το οποίο θα επισκεφτεί τη Χαλκιδική στις αρχές Απριλίου για γυρίσματα. Συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με το τηλεοπτικό κανάλι Al Jazeera, όπου συζητήθηκε η προβολή της Χαλκιδικής στο πλαίσιο αφιερώματος που ετοιμάζει για την Ελλάδα σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και βέβαια της απευθείας πτήσης της Qatar airlines στο Διεθνές Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν από κοινού συναντήσεις με σκοπό την προώθηση των 2 προορισμών.
Τέλος, σε κατ’ ίδιαν συνάντηση της Υπουργού Τουρισμού, κ Έλενας Κουντουρά και του προέδρου του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ Γρηγόρη Τάσιου συζητήθηκε το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, για το οποίο η Υπουργός δεσμεύτηκε να βοηθήσει στην υλοποίηση και προώθησή τους.