Κοινοβουλευτική παρέμβαση κατέθεσε ο Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Χαλκιδικής κ. Πάνας Αποστολος προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για τις επιπτώσεις της υπερυψωμένης λεωφόρου (Flyover) της Θεσσαλονίκης, στον Τουρισμό και στις επιχειρήσεις της Χαλκιδικής.
Στην παρέμβασή του ο κ. Πάνας αναφέρει ότι, η Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, που αφορά σε αυτοκινητόδρομο μήκους 13 χιλιομέτρων, ο οποίος θα περιλαμβάνει την κατασκευή μιας υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (Flyover) μήκους 4 χιλιομέτρων, πέρα από τα σημαντικά οφέλη που θα αποφέρει μετά την ολοκλήρωσή του, δημιουργεί άμεσα και τεράστια προβλήματα, λόγω της προχειρότητας προετοιμασίας και των βεβιασμένων ενεργειών εκτέλεσης του συγκεκριμένου έργου και έτσι έχει αυξηθεί ο χρόνος, αλλά και το κόστος της μετακίνησης των πολιτών, με αρνητικές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις, αλλά και στους οικογενειακούς προγραμματισμούς.
Αρνητικές επίσης επιπτώσεις, τονίζει ο κ. Πάνας δέχεται και η Χαλκιδικής καθώς πλήττεται σημαντικά ο οδικός της τουρισμός καθώς εξυπηρετείται κατά κύριο λόγο από την εν λόγω Περιφερειακή Οδό που κατά τη θερινή περίοδο αναμένεται να αυξηθεί, ενώ πολλοί επισκέπτες λόγω των σοβαρών καθυστερήσεων και του κακού σχεδιασμού πιθανόν, θα επιλέξουν για τις θερινές του διακοπές περιοχές με ευκολότερη και πιο άμεση πρόσβαση εκτός της Χαλκιδικής.
Ταυτόχρονα ο Βουλευτής σημειώνει, πως τεράστιο πρόβλημα αναμένεται να δημιουργηθεί και στις εμπορευματικές μεταφορές, αφού οι χρόνοι παράδοσης προϊόντων τροφοδοσίας των επιχειρήσεων της Χαλκιδικής κατά τους θερινούς μήνες, θα είναι απροσδιόριστοι, ενώ επηρεάζεται σημαντικά το επενδυτικό ενδιαφέρον των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στη Χαλκιδική.
Ο κ. Πάνας δήλωσε σχετικά : «Με την κοινοβουλευτική μου αυτή παρέμβαση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών - έπειτα και από την προ ημερών συνάντησή μου με τον Υπουργό Μακεδονίας Θράκης-ζητώ να ενημερωθώ για τις μελέτες πρόβλεψης των συνολικών επιπτώσεων στην οικονομία, τον τουρισμό και στους πολίτες της Χαλκιδικής κατά την εκτέλεση του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές νέες απώλειες, έπειτα μάλιστα και από την πανδημία, προτείνοντας τη δημιουργία μιας βιώσιμης, ορθολογικής και στρατηγικής μελέτης κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του οδικού αυτού έργου».