Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Ε Επικαιρότητα

Ορισμός Αντιδημάρχων στο Δήμο Αριστοτέλη

Με απόφαση του Δημάρχου Αριστοτέλη, Στέλιου Βαλιάνου στο Δήμο Αριστοτέληορίζστηκαν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.

Στην απόφαση αναφέρονται τα εξής:

Α. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αριστοτέλη, με θητεία από 01-01-2024 μέχρι 30-06-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1). Τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Νικόλαο Αυγερινό καθ' ύλην Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών (πλην των Αποφάσεων Ανάθεσης και των Συμβάσεων), Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
- Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού, κατόπιν έγκρισης/γνωμοδότησης κατά περίπτωση από τον αρμόδιο Προϊστάμενο
- την τέλεση πολιτικών γάμων
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
- τη λειτουργία των ΚΕΠ,
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
- τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
- τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3. Αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων (Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου)
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
- τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
- την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
- τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
- γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

4. Διαχείρισης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
5. Προώθησης της απασχόλησης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης.
6. Προώθησης και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας.
Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες παράλληλα και διαζευκτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους και να υπογράφει τις άδειες του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων.

2). Την Δημοτική Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κα Μαρία Ενεχηλίδου καθ' ύλην Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης, συντονισμού και εποπτείας των κοινωνικών υπηρεσιών και των κοινωφελών δομών και ανάπτυξης συνεργειών και ιδίως:
- Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Παιδικού Σταθμού Αρναίας.
- Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των κοινωφελών δομών των Παιδικών Σταθμών που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ» (Ιερισσού (2), Μεγάλης Παναγίας, Παλαιοχωρίου, Στανού και Νέων Ρόδων), η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των Κ.Α.Π.Η. Δήμου Αριστοτέλη, που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ», η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.
- Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Προγραμμάτων Βοήθεια στο Σπίτι (Σταγείρων-Ακάνθου, Αρναίας, Μεγάλης Παναγίας και Παλαιοχωρίου).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της δομής «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αριστοτέλη».
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Δομής Παροχής Βασικών Αγαθών: «Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Αριστοτέλη», στην οποία ο Δήμος Αριστοτέλη συμμετέχει δυνάμει της υπογραφής Προγραμματικής Σύμβασης με το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ- Ε.Π.Ε.Κ.Α.).

2. Τη λειτουργία των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των κοινωφελών δομών των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ», η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.

3. Θεμάτων υγείας
- Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του ΚΕΠ Υγείας Δήμου Αριστοτέλη
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Δημοτικού Φυσικοθεραπευτηρίου Μ. Παναγίας.

4. Πολιτισμού
-Την ανάδειξη και προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των σύγχρονων πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο, καθώς και τη μελέτη και εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων
-Την Πολιτιστική ανάπτυξη και διατήρηση των πολιτιστικών χαρακτηριστικών
της περιοχής (αρχιτεκτονικών, πολιτιστικών, θρησκευτικών ηθών και εθίμων).
-Την προστασία αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής και των εγκαταστάσεών της, που δεν ανήκουν στο Υπουργείο Πολιτισμού.
-Τη διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
-Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Ιστορικού, Λαογραφικού και Αρχαιολογικού Μουσείου Αρναίας.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Μουσείου Υφαντικής Αρναίας.
-Την ανάπτυξη προγραμμάτων, δράσεων και εκθέσεων στους χώρους του Κέντρου Πολιτισμού Ιερισσού (πλην αυτών που έχουν παραχωρηθεί στην ΑΞ.Τ.Α.Δ.Α. Δ.Α.Ε.) και την ευθύνη της λειτουργίας του Λαογραφικού Μουσείου Ιερισσού που βρίσκεται εντός του Κέντρου Πολιτισμού.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Μουσικής Σχολής Δήμου Αριστοτέλη.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Φιλαρμονικών Ορχηστρών (Ιερισσού, Αρναίας και Μ. Παναγίας).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Χορωδιών (Αρναίας, Παλαιοχωρίου, Μ. Παναγίας και Στανού).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Χορευτικών Συγκροτημάτων.

Γενικότερα την άσκηση των αρμοδιοτήτων που αφορούν τον τομέα του πολιτισμού και μέχρι πρότινος ασκούνταν από το αυτοδικαίως καταργούμενο, δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023, την 31.12.2023
Ν.Π.Δ.Δ. «Αριστοτέλειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αριστοτέλη».
Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες παράλληλα και διαζευκτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους και να υπογράφει τις άδειες του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων.

3). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Αλέξιο Αντωνίου, με δικαίωμα αντιμισθίας και του μεταβιβάζει:
α). καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, της Ανακύκλωσης και του Περιβάλλοντος
- την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
- την εποπτεία και ευθύνη της αντίστοιχης οργανικής μονάδας του Δήμου και συγκεκριμένα του Τμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας.
- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.
- την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

β). Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Σταγείρων- Ακάνθου:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα:
- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και
αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
- την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής
αντικείμενα:

- των δράσεων πολιτικής προστασίας
- των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,

3). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Γεώργιο Θαλασσινό, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
α) καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας και ιδίως το συντονισµό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας (όπως πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές κ.λπ.),
2. Την ευθύνη για τους χώρους του κτιρίου της πρώην Μαθητικής Εστίας Αρναίας,
3. Την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των δηµοτικών κοιµητηρίων της Κοινότητας Αρναίας.
4. Την εποπτεία των ∆ιαδηµοτικών Σφαγείων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

β). Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Αρναίας:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα:

- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
- την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκομιδής κα διαχείρισης αποβλήτων, των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,

 

5). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Πασχάλη,με δικαίωμα αντιμισθίας και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω
αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Παναγίας:

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής
αντικείμενα:

- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
- του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
- την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
- την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
- την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
- την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- των δράσεων πολιτικής προστασίας
- της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων, των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,

6). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Μιχαήλ Μάγγο, καθ' ύλην Αντιδήμαρχο, ως άμισθο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
1. Τεχνικών Έργων και Υπηρεσιών και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας και του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων.

2. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
3. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου (Τμήματος Πολεοδομίας) και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.
4. Της Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, όπως η διαχείριση και βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών των Σχολικών Μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ιδιαίτερα η συντήρηση, η καθαριότητα και η φύλαξη των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη. Από την 30ή.6.2024 τις αρμοδιότητες της παρ. 2 του άρθρου 103 του ν. 3852/2010 (Α’ 87) των Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη» και «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη», οι οποίες θα ασκούνται από τον οικείο δήμο (παρ. 1 άρθρο 28 ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1237/94548/06.11.2023) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1271/οικ.102775/28.11.2023) δεδομένου ότι οι σχολικές επιτροπές καταργούνται αυτοδικαίως την 29η.6.2024. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1160/86921/11.10.2023) .
-Την εκτέλεση προγραμμάτων δια βίου μάθησης στο πλαίσιο του αντίστοιχου εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
5. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

7). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Κωτάκη, καθ' ύλην Αντιδήμαρχο, ως άμισθο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
1. Αθλητισμού και ιδίως συντήρησης και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου, όπως δημοτικών γηπέδων ποδοσφαίρου, κλειστών γυμναστηρίων, αθλητικών κέντρων και δημοτικών χώρων άθλησης. Γενικότερα την άσκηση των αρμοδιοτήτων που αφορούν τον τομέα του αθλητισμού και μέχρι πρότινος ασκούνταν από το αυτοδικαίως αταργούμενο, δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023, την 31.12.2023 Ν.Π.Δ.Δ. «Αριστοτέλειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αριστοτέλη».
-Την προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού και τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
2. Τα θέματα πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας.
- την διαχείριση και εκμετάλλευση δημοτικών και κοινοτικών δασών και λατομείων,
- την ευθύνη δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων,
- τη διάδοση στον αγροτικό κόσμο, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων, γνώσεων για την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων καλλιέργειας.
- την καλύτερη οργάνωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων στο πλαίσιο σχεδίων βελτίωσης.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση Αντιδημάρχων είναι δυνατή με απόφαση του δημάρχου οποτεδήποτε (άρθρο 59, παρ. 4, ν. 5056/2023). Δ. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Νικολάου Αυγερινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Ενεχηλίδου,
β. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρίας Ενεχηλίδου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός,
γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αλέξιου Αντωνίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μιχαήλ Μάγγος,
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Θαλασσινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Πασχάλης,
ε. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Πασχάλη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Θαλασσινός.
στ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μιχαήλ Μάγγου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αλέξιος Αντωνίου.
ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Κωτάκη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Ενεχηλίδου,

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Μαρία Ενεχηλίδου


booked.net

 

Χαλκιδική, Πολύγυρος, Νέα Μουδανιά

Email: info@halkidikinews.gr


To halkidikinews.gr είναι το πρώτο ειδησεογραφικό site στο νομό Χαλκιδικής και καθημερινά, από τον Μάιο του 2006, σας μεταφέρει αξιόπιστα και εμπεριστατωμένα τις ειδήσεις στη Χαλκιδική.

 

Κοινωνικά Δίκτυα