Ο Δήμος Πολυγύρου είναι ανάμεσα στους δήμους που διαθέτει τη δυνατότητα να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες του μέσω του gov.gr
Οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες:
- Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
- Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας.
- Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr.
Παράλληλα, πρόσφατα ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα να μπορεί ο πολίτης από το gov.gr να υποβάλλει αίτηση προς τον Δήμο για 10 νέες διαδικασίες.
Στον σύνδεσμο https://aitiseis-dhmoi.services.gov.gr/ μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες αιτήσεις μαζί. Προτρέπουμε τον πολίτη πρώτα να δοκιμάσει να εκδώσει ηλεκτρονικά τα πιστοποιητικά αυτά και αν δεν μπορέσει, τότε να υποβάλλει αίτημα προς τον Δήμο, έτσι ώστε να αποφεύγουμε αιτήσεις για πιστοποιητικά που μπορούν να εκδωθούν απευθείας από το gov.gr
Συγκεκριμένα από το gov.gr θα δρομολογούνται προς τους Δήμους:
● Στη Θυρίδα Δημοτολογίου, αιτήσεις πολιτών για:
• Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
• Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
• Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
• Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
• Έκδοση πιστοποιητικού εντοπιότητας
• Έκδοση πιστοποιητικού εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων
● Στη Θυρίδα Ληξιαρχείου, αιτήσεις πολιτών για:
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης θανάτου