Μια σημαντική ευκαιρία για το υπουργείο Τουρισμού να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και να ανταλλάξει απόψεις με τους ανθρώπους του τουρισμού, με τους οποίους μοιράζεται ένα κοινό όραμα, την ανάδειξη της χώρας σε παγκόσμιο πόλο βιώσιμου τουρισμού, είναι η PHILOXENIA HOTELIA, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Ράπτη, εγκαινιάζοντας την 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού.
Τόνισε δε πως η PHILOXENIA HOTELIA φέρνει τη Θεσσαλονίκη στην «καρδιά» των εξελίξεων του τουρισμού και αποτελεί παραδοσιακά κορυφαίο σημείο συνάντησης και προώθησης συμπράξεων μεταξύ φορέων και επαγγελματιών της ελληνικής τουριστικής αγοράς.
Τη στρατηγική συνεργασία του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) με τη ΔΕΘ-HELEXPO στην 39η PHILOXENIA HOTELIA υπογράμμισε η πρόεδρος του δ.σ. του ΟΔΑΠ, κα Νικολέττα Διβάρη-Βαλάκου, αναφερόμενη στην προσπάθεια για σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό, η οποία θα αποτυπωθεί και στο αυριανό συνέδριο της έκθεσης με τίτλο: Experience. Culture. Everywhere. – Connecting the Dots.
«Δεν θα υπήρχε καλύτερος τόπος για τη διοργάνωση της PHILOXENIA HOTELIA, καθώς πίσω ακριβώς από εδώ βρίσκεται ο Όλυμπος, η κατοικία του Ξένιου Διός» σημείωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας Θράκης), κ. Κώστας Γκιουλέκας, τονίζοντας πως εδώ όπου γεννήθηκε η φιλοξενία διοργανώνεται και η 39η PHILOXENIA HOTELIA.
Υπογραμμίζοντας την παρουσία του στη PHILOXENIA HOTELIA, κορυφαία, όπως τη χαρακτήρισε, τουριστική έκθεση, παραμονές της ανάληψης των νέων του καθηκόντων ως Επιτρόπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, έκανε γνωστό πως θα παρουσιάσει στο επόμενο διάστημα μια ολοκληρωμένη, σύγχρονη, ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό. Η στρατηγική αυτή θα απαντά στον έντονο ανταγωνισμό, στις μεγάλες προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας, στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, στην ανάγκη να γίνει πιο βιώσιμος ο τουρισμός, στην καλύτερη αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων, στην εύρεση και στην προσέλκυση εργαζομένων με δεξιότητες, στην ανάγκη για πιο ισορροπημένες τουριστικές ροές και στην ανάδειξη εναλλακτικών τουριστικών προορισμών.
Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται την 39η PHILOXENIA HOTELIA, μια έκθεση πιο δυναμική, πιο παραγωγική, γεγονός που οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην εμπιστοσύνη που δείχνει η κοινότητα του τουρισμού, όπως σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης.