Στη Χαλκιδική παρέα με τον διάσημο Ισπανό φωτογράφο Nico Bustos ταξίδεψε η Vogue Greece για μια φωτογράφιση μόδας με έμπνευση από την Ελληνική Επανάσταση.
Ο ενθουσιασμός της ομάδας ήταν μεγάλος και το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού, όπου πρωταγωνιστεί το απόλυτο ελληνικό καλοκαίρι, μαζί με αυθεντικά κομμάτια από ελληνικές συλλογές του 19ου αιώνα αλλά και ρούχα Ελλήνων και ξένων διάσημων σχεδιαστών.
Οι άνθρωποι της Vogue Greece επέλεξαν ένα τοπίο ασυνήθιστο με μια άγρια ομορφιά στα νησάκια Δρένια, απέναντι από την Αμμουλιανή. Στο διάλειμμα, η ομάδα της παραγωγής διαπίστωσε ότι είχε επισκέψεις, καθώς στο πλάνο του διάσημου Ισπανού φωτογράφου Niko Bustos, επίσημου φωτογράφου της Loreal και της Lancome, με το γνωστό μοντέλο Meghan Roche, μπήκαν αυθόρμητα και μερικές …κατσίκες, μόνιμες κάτοικοι του νησιού.
«Ήταν μια πολύ ωραία συγκυρία η παρουσία των ζώων αυτών που βρίσκονται πάνω στο νησί και έτυχε να περνούν από το δέντρο δίπλα στο οποίο γινόταν η φωτογράφιση. Ήρθαν κοντά μας για να σταθούν στη σκιά του και να φάνε λίγα από τα φρούτα που τρώγαμε και εμείς. Έτσι συμμετείχαν σε ένα από τα ευτυχέστατα κλικ που μπορούσαμε να κάνουμε», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια της Vogue Greece, Θάλεια Καραφυλλίδου, για να συμπληρώσει με νόημα: «για μένα, το συγκεκριμένο εξώφυλλο είναι όλη η Ελλάδα, τα όμορφα ρούχα που έχουμε από τους Έλληνες και ξένους σχεδιαστές σε ένα τοπίο απόλυτα ελληνικό».
Από τον Απρίλιο ξεκίνησαν οι προετοιμασίες
Η προετοιμασία για τη φωτογράφιση είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο, σε συνεργασία με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, ενώ αφετηρία για την επιλογή της Χαλκιδικής ήταν, εκτός από την προβολή των τάσεων της μόδας, και η ανάδειξη της ομορφιάς της περιοχής μαζί με την προβολή του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα, διακόσια χρόνια μετά την Επανάσταση, εμπνέει τους Έλληνες και τους ξένους δημιουργούς. Ακολούθησαν τα διαδικαστικά για την έκδοση των απαραίτητων αδειών και οι συνεννοήσεις του Τουριστικού Οργανισμού με τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανέλαβαν τη φιλοξενία της ομάδας και τη μεταφορά των συνεργείων με πλωτά μέσα στα νησάκια όπου έγιναν φωτογραφίσεις.
Η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού, Tάνια Ακριτίδου, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι αρχικά τρία άτομα από την παραγωγή της Vogue επισκέφθηκαν διάφορα σημεία της Χαλκιδικής για το ρεπεράζ και την επιλογή των σημείων όπου θα γινόταν η φωτογράφηση. Στη συνέχεια έφτασαν στα τέλη Μαΐου στην περιοχή, το μοντέλο, ο φωτογράφος και τα υπόλοιπα μέλη της οκταμελούς ομάδας της Vogue και η διαδικασία ξεκίνησε από τους πιο κοντινούς προορισμούς, αρχικά στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, την Ουρανούπολη, την Αμμουλιανή και τα Δρένια και στη συνέχεια στο δεύτερο πόδι, τη Σιθωνία και ειδικότερα τη Βουρβουρού και το νησάκι Διάπορος.
Σε ό,τι αφορά, άλλωστε, τις εντυπώσεις από το τοπίο και τη διαδικασία, η κ. Ακριτίδου αναφέρει ότι προκάλεσε αίσθηση η ποικιλία των τοποθεσιών, ανάμεσα στις οποίες μπορούσε κανείς να επιλέξει την κατάλληλη περιοχή για φωτογράφιση. Από την πλευρά της, η κ. Καραφυλλίδου σημειώνει ότι «περισσότερο εντυπωσίασε τους επαγγελματίες από το εξωτερικό το πόσο φιλικοί και εξυπηρετικοί ήταν οι άνθρωποι του τόπου, με έντονη τη διάθεση να βοηθήσουν και τη μεγάλη γενναιοδωρία που χαρακτηρίζει τους Έλληνες». Ήταν, επίσης, γι αυτούς μια ευκαιρία να γνωρίσουν τη Χαλκιδική, την οποία δεν ήξεραν ως τώρα.
Περισσότερα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ