Με δημοσιογράφους και influencers από το εξωτερικό, ο ΕΟΤ στηρίζει την εικόνα της Χαλκιδικής ως τουριστικό προορισμό. Οι δράσεις στοχεύουν στις αγορές του εξωτερικού, για να αλλάξει η εικόνα της περιοχής, μετά την κακοκαιρία που την έπληξε.
Οι δράσεις αποφασίστηκαν στην ευρεία σύσκεψη του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του υφυπουργού Μάνου Κόνσολα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ Κωνσταντίνο Τσέγα, τον πρόεδρο Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο και υπηρεσιακούς παράγοντες.
Δημοσιογράφοι και influencers από το εξωτερικό σε Χαλκιδική
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από τις 17 Ιουλίου ειδική καμπάνια σε Ρώμη και Μιλάνο. Είναι διάρκειας δύο μηνών, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία. Την δράση συντονίζει η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας.
Τις προσεχείς εβδομάδες οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού, σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, διοργανώνουν ταξίδια εξοικείωσης (fam trips). Στόχος είναι η παρουσία της Χαλκιδικής στα διεθνή ΜΜΕ, για την αποκατάσταση της εικόνας της.
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Ρωσίας οργανώνει από σήμερα έως τις 29 Ιουλίου fam trip για:
- Την Oksana Kalnina, συντάκτρια της Komsomolskaya Pravda (kp.ru) με περισσότερους από 10 εκατ. αναγνώστες.
- Την Elena Miagkova, συντάκτρια του Συνδέσμου T.O και Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας ATOR (atorus.ru).
- Από τις 2 έως τις 7 Αυγούστου την περιοχή θα επισκεφθούν από την Πολωνία:
- Δύο πολύ σημαντικές influencers, ένας φωτογράφος, ένας videographer.
Πρόκειται για την Aga Stachurska, υποψήφια το 2018 στην κατηγορία «Lifestyle» σε ψηφοφορία για τους «Influncers of the Year 2018» του περιοδικού «Joy».
Την travel blogger Jessica Jersey, με υψηλή αποδοχή και εμπιστοσύνη από το κοινό. Τον φωτογράφο Paweł Adamko και τον videographer και παραγωγό Marek Kozicki.
Σκοπός του ταξιδιού είναι η παραγωγή φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού με την ελκυστικότητα της Χαλκιδικής.
Σύντομα video spots (διάρκειας 60») και drone footage από σημεία της περιοχής. Και υλικό για το κανάλι της J. Jersey στο Youtube με τη συμμετοχή της A. Stachurska.
Το ταξίδι εξοικείωσης οργανώνει η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας.
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, με αρμοδιότητα και στην Ουγγαρία, υλοποιεί από τις 2 έως τις 5 Αυγούστου press trip στην Χαλκιδική, με τη συμμετοχή Ούγγρων δημοσιογράφων.
Του Zsolt Sandor από το εξαιρετικά δημοφιλές site ποικίλης ύλης «Origo» (origo.hu). Το site έχει 524.000 αναγνώστες ημερησίως και 2,3 εκατ. μηνιαίως.
Και του Tamas Fencsik από το περιοδικό «Nlcafe» (nlcafe.hu). Το περιοδικός έχει 434.000 αναγνώστες καθημερινώς και περίπου 2 εκατ. μηνιαίως.
Προβολή και από το ενημερωτικό newsletter του ΕΟΤ
Τον Αύγουστο η ενισχυμένη τουριστική προβολή της Χαλκιδικής θα περιληφθεί στο μηνιαίο ενημερωτικό newsletter του ΕΟΤ.
Το ενημερωτικό έχει 20.000 αποδέκτες, στο πλαίσιο της διαδικτυακής διαφημιστικής προώθηση της Ελλάδας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ.
Θα διαρκέσει έως το τέλος του έτους, μέσω του δικτύου OATH-VerizonMedia, στο ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού σε ΜΜΕ των αγορών της αρμοδιότητάς τους.