Η Χαλκιδική κέρδισε τις εντυπώσεις στην Τουριστική Έκθεση TTG INCONTRI μόνο για επαγγελματίες του τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας 10-12 Οκτωβρίου 2018.
Αναμφίβολα η φετινή διοργάνωση ήταν η πιο πετυχημένη από πλευράς επαγγελματιών, όχι μόνο λόγω της αυξημένης παρουσίας τους (+11% από πέρυσι), αλλά και σε συνδυασμό με την πλούσια θεματολογία σε σεμινάρια, αντιπροσωπείες Tour Operator και δημοσιογράφων από ολόκληρο τον κόσμο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής πάνω από 65.000 επαγγελματίες, 800 δημοσιογράφοι, 300 bloggers και 100 buyers επισκέφθηκαν τις τρεις ημέρες την έκθεση.
Η Χαλκιδική πιστοποίησε την ανοδική της πορεία στην αγορά της Ιταλίας και σιγά - σιγά αποσπά μεγάλο κομμάτι της τουριστικής πίτας, έχοντας δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για σταθερή έλευση Ιταλών τουριστών.
Οι Γαλάζιες Σημαίες, η καθαρότητα των ακτών της Χαλκιδικής και ο τέλειος συνδυασμός ήλιος, θάλασσα, κουλτούρα, πολιτισμός και γαστρονομία είναι εκείνα τα σημεία που κάνουν τους Ιταλούς να εμπιστευτούν για τις διακοπές τους τον προορισμό μας.
Το περίπτερο της Χαλκιδικής σε κεντρικό σημείο του Hall "WORLD" επισκέφθηκαν εκπρόσωποι Τουριστικών Γραφείων και Δημοσιογράφοι όπου τους έγινε αναλυτική παρουσίαση της Χαλκιδικής από την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην Ιταλία κα Ελένη Σαρικώστα.
Μεταξύ άλλων οριστικοποιήθηκε η συνεργασία του Τ.Ο.Χ. με την Grimaldi Lines - (Sales Manager - Francesca Marino) και τον αντιπρόσωπο του Cicloturismo (Mauro Fumagalli - MARCHE BIKELIFE) για ένα tour με ποδηλάτες, συνοδεία Tour Operator και δημοσιογράφων τον Απρίλιο του 2019.
Επίσης θα οργανωθεί για τον Corrado Ruggeri δημοσιογράφο της Corriere della sera & Marcopolo επίσκεψη στην Αμμουλιανή και το Άγιο Όρος.
Οριστικοποιήθηκε μετά από συζητήσεις με τον CEO Fausto Baldin, η συμμετοχή της Χαλκιδικής στον κατάλογο του Tour Operator KarlItalia από την Βερόνα (www.karlitalia.it).
Τέλος μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των Tour Operator από την Νάπολη για την δημιουργία πακέτων διακοπών για την Χαλκιδική αξιοποιώντας τις πτήσεις με την low cost Ryanair.
Η προσπάθεια του Τουριστικού Οργανισμού στην Ιταλική αγορά άρχισε να αποδίδει καρπούς. Το 2012 είχαμε περίπου 2.000 αφίξεις στη Χαλκιδική, το 2016 οι αφίξεις ήταν περί τις 10.000, ενώ το 2018 ξεπέρασαν τις 13.000 αφίξεις.