Με την ευκαιρία συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM TOP RESA στο Παρίσι, οι εκπρόσωποι της Περιφέριεας Κεντρικής Μακεδονίας με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Πολιτισμού κ. Αλέξανδρο Θάνο, συζήτησαν με δημοσιογράφους που αρθρογραφούν για τον οινοτουρισμό και τη γευσιγνωσία, με τοπικούς φορείς διοργάνωσης εκδηλώσεων, καθώς και με εκπροσώπους του ΕΟΤ Γαλλίας, τη δυνατότητα διοργάνωσης στοχευμένης καμπάνιας στη Γαλλική αγορά για την προβολή των εξαιρετικών τοπικών οίνων και των επισκέψιμων οινοποιίων της Κεντρικής Μακεδονίας.
“Η προβολή των μοναδικών διαδρομών των οίνων της Μακεδονικής Γης σε μία μεγάλη αγορά όπως η Γαλλική, αποτελεί βασική στρατηγηκή μας και συγκριτικό μας πλεονέκτημα για την προσέλκυση αυτού του ειδικού κοινού που ταξιδεύει όλο το χρόνο με σκοπό την επίσκεψη οινοποιίων, την οινογευσία και την ανακάλυψη νέων τουριστικών προορισμών. Η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει αξιόλογο δυναμικό επισκέψιμων οινοποιίων, εξαιρετικούς οίνους και φυσικά ανεξερεύνητους προορισμούς για τους Γάλλους επισκέπτες, που προσφέρουν μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες που είναι και το ζητούμενο για το σχεδιασμό σύγχρονων τουριστικών πολιτικών. Ο Βιωματικός Τουρισμός, όπως εκφράζεται για παράδειγμα με την προβολή του οινοτουρισμού, είναι η σύγχρονη τάση που επικρατεί στη διεθνή αγορά.
Για τον σκοπό αυτό, έχουμε δημιουργήσει το δίκτυο και αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μία στοχευμένη δράση που θα υλοποιηθεί τους επόμενους μήνες, για την προβολή των Μακεδονικών Οίνων στη Γαλλική αγορά. Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει το συνεργατικό πλαίσιο με φορείς όπως η Aegean Airlines, η Hellexpo και όλες οι Περιφέρειες της χώρας για την προβολή των διαδρομών του κρασιού σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και η οποία θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού Philoxenia”, ανέφερε σχετικά ο κ. Θάνος.
Κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM TOP RESA στο Παρίσι στις 25 με 28 Σεπτεμβρίου στο ενιαίο περίπτερο του ΕΟΤ και με συνεκθέτη τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους τουριστικών φορέων και διαμορφωτών της κοινής γνώμης της Γαλλικής αγοράς, στους οποίους παρουσίασαν θεματικά το τουριστικό προϊόν
της Κεντρικής Μακεδονίας. Μεγάλο πλεονέκτημα για την Κεντρική Μακεδονία, αποτελεί η απευθείας αεροπορική διασύνδεση του Παρισιού με τη Θεσσαλονίκη από μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Aegean Airlines, η Ryan Air και η Transavia.
Οι Γάλλοι επισκέπτες δείχνουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για ειδικά θεματικά τουριστικά προιόντα, όπως ο Ορειβατικός – Περιηγητικός Τουρισμός, ο Γαστρονομικός, ο Πολιτιστικός, ο Ιαματικός, που σε συνδυασμό με τον Ήλιο και τη Θάλασσα αποτελούν μοναδικό συνδυασμό και εξαιρετικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Κεντρικής Μακεδονίας, που αποτελεί σε μεγάλο ποσοστό ανεξερεύνητο προορισμό για τους Γάλλους.