Ανακούφιση, ικανοποίηση και χαμόγελα έφερε η λύση που δόθηκε για τη 10χρονη μαθήτρια από τη Χαλκιδική, η οποία … «περίσσευε» στο σχολείο της και μάλιστα κλήθηκε η ΕΛ.ΑΣ. για να την απομακρύνει, μία κίνηση που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση.
Σύμφωνα με τα όσα μετέφεραν στο GRTimes, η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής «Ο Αριστοτέλης», αλλά και ο πατέρας της 10χρονης, τελικά δημιουργήθηκε δεύτερο τμήμα στο δημοτικό σχολείο των Σημάντρων, στο οποίο εξ αρχής είχε γραφτεί η 10χρονη, καθώς είναι ο τόπος κατοικίας της.
«Μετά από όλα αυτά που πέρασε, η μικρή είναι πολύ χαρούμενη, γιατί πηγαίνει πλέον στο σχολείο του χωριού όπου διαμένουμε και μάλιστα είναι στο ίδιο τμήμα με τα κορίτσια που γνώρισε την πρώτη μέρα, γεγονός που την χαροποίησε ακόμα περισσότερο», λέει στο GRTimes ο πατέρας της. Όπως εξήγησε, δημιουργήθηκε τελικά δεύτερο τμήμα και η περιπέτειά της έλαβε τέλος και ευχαρίστησε γι’ αυτό όσους στάθηκαν στο πλευρό του. «Τη διευθύντρια του σχολείου, τον πρόεδρο της κοινότητας, τον εργοδότη μου που έδειξε κατανόηση όσο καθυστερούσε για να την πηγαινοφέρνω στο σχολείο στην Πορταριά και όλους τους γονείς», είπε συγκινημένος ο 46χρονος βιοπαλαιστής.
«Η πίεση που ασκήθηκε και από το Σύλλογο και από τους γονείς και από την τοπική κοινωνία έφερε αποτέλεσμα», συμπληρώνει ικανοποιημένη από την πλευρά της στο GRTimes, η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής «Ο Αριστοτέλης», Σίσσυ Κωτσοπούλου, συμπληρώνοντας πως: «Οφείλαμε να είμαστε στο πλευρό τους».
Η μαθήτρια βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη να είναι… ανεπιθύμητη. Η οικογένεια είχε μετακομίσει πρόσφατα από την Ημαθία στα Σήμαντρα Χαλκιδικής. Την πρώτη μέρα της φετινής σχολικής χρονιάς, το κορίτσι συμμετείχε κανονικά στον αγιασμό.
Τη δεύτερη μέρα, όμως, οι γονείς ενημερώθηκαν ότι το παιδί πρέπει να αλλάξει σχολείο και να πάει στο σχολείο της Πορταριάς, ενώ στη συνέχεια η 10χρονη απομακρύνθηκε με την παρουσία της Αστυνομίας στο σχολείο. Στην τάξη της 10χρονης ήταν 25 παιδιά και με την ίδια θα ήταν 26, κάτι που σημαίνει ότι θα έπρεπε να «σπάσει» το τμήμα στα δύο. Ωστόσο, οι γονείς εξηγούσαν πως δεν υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης, χωρίς να εισακούγονται, μέχρι που δόθηκε η λύση και το παιδί φοιτά πλέον στο σχολείο του χωριού όπου διαμένει.