Διαδικτυακή παρουσίαση του προγράμματος “ασημένιου” τουρισμού με τίτλο «55 plus» στο Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων Κύπρου (ACTA), πραγματοποίησαν στελέχη του Δήμου Αριστοτέλη και της Αριστοτελικής Σύμπραξης Επιχειρηματιών, με στόχο τη διάχυση του προγράμματος στην τουριστική αγορά της Κύπρου.
Το πρόγραμμα που αποβλέπει στην τουριστική ενίσχυση του ορεινού όγκου της Ανατολικής Χαλκιδικής κατά τη χειμερινή -και όχι μόνο- περίοδο, αναδεικνύει στοιχεία από τον πολιτισμό, την παράδοση, τη γαστρονομία, τις προσκυνηματικές περιηγήσεις, την ιστορία, τους μουσειακούς χώρους, τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις οινικές αποδράσεις και τον αγροτουρισμό. Αρχαία Στάγειρα, Κάστρο Νέπωσι, Σιδηροκαύσια και άλλα τοπόσημα πρωταγωνιστούν στο τουριστικό “πακέτο”, μαζί με τους περιπάτους στους παραδοσιακούς ιστούς της Αρναίας, του Παλαιοχωρίου, της Μεγάλης Παναγίας, της Βαρβάρας, ενώ προβάλλεται και η δραστηριότητα των συνεταιρισμών και των τοπικών συλλόγων που ενώνουν τον ορεινό όγκο με την Ουρανούπολη και την παράκτια ζώνη.
«Οι θεματικές μορφές τουρισμού στον Δήμο Αριστοτέλη, ενεργοποιούνται ως αλληλένδετα στοιχεία ενός ενιαίου τουριστικού προϊόντος, που - στην πλήρη ανάπτυξή του – αναμένεται να ενισχύσει άλλη μια πηγή πλούτου και για τον ορεινό όγκο», αναφέρει σε δήλωσή του Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος. «Λειτουργούμε επαγγελματικά, συνδυάζοντας πάντα τις γνώσεις και τις προτάσεις των επιχειρηματιών της Αριστοτελικής Σύμπραξης, “παντρεύοντας” το σύγχρονο marketing με τα παραδοσιακά συγκριτικά πλεονεκτήματα του Δήμου μας, ως προορισμού τεσσάρων εποχών, για Έλληνες και ξένους, σε μια περιοχή που συνδυάζει ιδανικά φύση και ιστορία, βουνό και θάλασσα, επιλογές οικονομικές και πολυτελείας.»
Το πρόγραμμα του «τουρισμού τρίτης ηλικίας» στον Δήμο Αριστοτέλη που παρουσιάστηκε στους Κύπριους τουριστικούς παράγοντες είναι 7ημερο και διαμορφώθηκε πιλοτικά από το τουριστικό γραφείο και μέλος του ΗΑΤΤΑ, Filos Travel, ενώ θα διοχετευθεί από τον ACTA σε όλα τα μέλη του.
Παράλληλα το γραφείο τουρισμού του Δήμου προβαίνει σε ενημερώσεις συλλόγων ΚΑΠΗ σε όλη την Ελλάδα και οργανώνει digital καμπάνιες, που απευθύνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με χαρακτηριστικό πρόσφατο επίτευγμα την προβλεπόμενη άφιξη 5.000 Αυστριακών συνταξιούχων, τον Απρίλιο και το Μάιο του 2023.