Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Ε Επικαιρότητα

Ο ΕΟΤ διαφημίζει την Ελλαδα ως τουριστικό προορισμό στα δίκτυα της Ryanair

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Εβδομήντα χιλιάδες ευρώ θα δώσει ο ΕΟΤ στην αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, προκειμένου να διαφημιστεί η Ελλαδα ως τουριστικός προορισμός μέσα από τα δίκτυα της εταιρείας. Η διαφήμιση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και υλοποιείται μέσω αποστολής ενημερωτικών emails με προτάσεις για χαμηλούς ναύλους σε πτήσεις της εταιρείας από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Πολωνία προς Ελλάδα.


Σύμφωνα με τον ΕΟΤ η απήχηση της υπολογίζεται να ανέλθει σε 21 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
Η προωθητική ενέργεια ξεκίνησε από 28 Σεπτεμβρίου, ενώ οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους στην Ελλάδα μέχρι τέλος Μαρτίου 2017.

Η καμπάνια περιλαμβάνει :


-Την αποστολή ενημερωτικών emails σε όλους τους πελάτες Ryanair που περιλαμβάνονται στη βάση πελατών της εταιρείας στις τρεις παραπάνω χώρες. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων στον ταξιδιωτικό κλάδο με περισσότερες από 35 εκατ. ηλεκτρονικές διευθύνσεις σε 31 χώρες.


-Την παράλληλη προώθηση του νέου e-magazine του EOT “Greece On Air” http://magazine.greeceonair.com/ ,το οποίο προβάλλει σε 40 σελίδες τις ομορφιές της Ελλάδας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.


-Την προβολή διαφημιστικών banners για Ελληνικούς προορισμούς στις ιστοσελίδες Ryanair των τριών χωρών.