Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

Α Αθλητικά

50ο Rally Δ.Ε.Θ. Πανηγυρική εκκίνηση και οι ειδικές διαδρομές -ΦΩΤΟ-

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

H εκκίνηση του 50ου Rally Δ.Ε.Θ. πραγματοποιήθηκε το Σάββατο από την Νότια Πύλη του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), ως είθισται τα τελευταία χρόνια. 

 

Από τεχνικό έλεγχο πέρασαν επιτυχώς και τα 27 αγωνιστικά τα οποία στάθμευσαν στη Νότια Πύλη για την εκκίνηση. Τα πληρώματα παρουσίασε ο αγωνιζόμενος, πολυνίκης του Ράλλυ Δ.Ε.Θ.  και γνωστός από την εκπομπή Traction κ. Κώστας Στεφανής.

1η μέρα: Προηγήθηκαν οι Τσολακίδης – Δήμος

Χωρίς ανταγωνισμό και με την διαφορά, όπως ήταν αναμενόμενο, να υπερβαίνει το λεπτό τελείωσε για τους Τσολακίδη – Δήμο η πρώτη ημέρα στο Skoda Fabia R5. Τους πρώτους ακολουθούν με Mitsubishi Lancer Evo 8 οι Καλούδης – Τοπούζης οι οποίοι όμως νιώθουν τους  Αλυγιζάκη - Χατζηδάκη με Mitsubishi Lancer Evo IX να τους ακολουθούν παρά πόδας. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητσόγλου με Mitsubishi Lancer Evo VI βρίσκονται στην 4η θέση γενικής αφού οι Καραβασίλης – Καρλίωτης με Honda Civic Type R και Μπρόζος – Βογιαντζής με Citroen ZX Kit Car δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την δεύτερη ειδική διαδρομή της πρώτης ημέρας λόγω μηχανικής βλάβης.

Οι Μαυροδής – Καραβασιλικός παλεύουν με το Subaru Impreza στην 5η θέση νιώθοντας την ανάσα των Δήμο – Ντίττορα με Citroen Saxo VTS οι οποίοι ήρθαν όπως φαίνεται στον αγώνα με αξιώσεις. Το πλήρωμα του λευκού Renault Cli R3, Βάτσος – Θεοφανίδης, ξεπέρασε τα όποια μικροπροβλήματα στην πρώτη ειδική διαδρομή προσπάθησε στην δεύτερη και εξασφάλισε την 7η θέση γενικής.  Τον δικό τους αγώνα κάνουν οι Κυπραίος – Ιντζόγλου με Peugeot 208 RC2 αφού οι προπορευόμενοι, για 0,27 δευτερόλεπτα μετά την πρώτη ειδική διαδρομή Θεοφανίδης – Μαύρος οδήγησαν το Citroen Saxo VTS ολόκληρο τον Χολομώντα χωρίς ενδοεπικοινωνία πέφτοντας στην 12η θέση. Με μηχανικό πρόβλημα στο Mitsubishi Lancer Evo10  κινήθηκαν οι Καρπάνος – Καρπάνος, πρόβλημα το οποίο προσπαθούν να διορθώσουν χωρίς όμως να γνωρίζουν αν τελικά το καταφέρουν. Την δεκάδα γενικής κλείνουν οι Κουμποτής – Μαυροματίδης  οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένοι το Λιβάδι – Πετροκέρασα, ξύπνησαν όμως στον Χολομώντα και θα προσπαθήσουν για το καλύτερο.

Την δεύτερη δεκάδα συμπληρώνουν οι Τσακίρης – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2R2, οι Ευθυμιάδης – Παπανικολάου με Peugeot 106 S16, oι Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza GTi, οι Μπαξεβανάκης - Μπαξεβανάκης με Toyota Yaris, οι Ζάχος – Γαζγάζης και Κίτσος – Παναγόπουλος αμφότεροι με Peugeot 106 S16, οι Καραθάνου – Καραθάνου όπου οδηγός είναι η μοναδική γυναίκα και κόρη του συνοδηγού Αλεξάνδρα με Renault Clio Ragniotti , οι Κούγιας – Κούγιας με  Peugeot 206 RC και οι Δουλκερίδης – Παπάζογλου με Nissan Micra K12.

 

Με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους τερμάτισαν επιτυχώς  την πρώτη ημέρα και οι Μαυροδής – Κυριλλίδης με Toyota Yaris, οι Κούκας - Τούπας με Peugeot 205, οι Ξανθόπουλος – Τσιλιμπόνης με Alfa Romeo Alfasud και τέλος οι Αναστασοβίτης - Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi. Υπόψη πως τα πληρώματα που εγκατάλειψαν μπορούν να δηλώσουν Rally 2 ως τις 20:30 σήμερα το βράδι.

Η ανασυγκρότηση και αναδιοργάνωση των πληρωμάτων – αγωνιστικών – ομάδων τους είναι αναγκαία καθώς η σημερινή ημέρα θα αποδειχθεί ακόμα πιο δύσκολη αφού οι θερμοκρασίες θα κυμανθούν σε πολύ ψιλά επίπεδα. 


φωτο: Κώστας Κουγιουμτζής
          Γιώργος Παπαδόπουλος